26 august 2012

Care a fost primul cuvânt rostit de tine în copilărie ?


Primul meu cuvînt pe care l-am rostit a fost unul cu totul deosebit, acesta a fost cuvîntul „Tractor”.  
Da-da, nu a fost nicidecum mama sau tata )))).
 Totul a început când aveam aproape un an, ai mei aşteptau să scot vreun cuvînt  măcar, însă, eu tăceam mai ceva ca mortul ăla din păpușoi. În decurs de o săptămână am fost plimbat în sac prin jurul casei, dar, nici-un rezultat. Minunea s-a întâmplat într-o zi când a venit nanul tatălui meu în ospeție. Acesta venea des pe la noi, avea un tractor mare și puternic. 

  
  În acea zi, i-am auzit iarăși  tractorul care intrase în mahala. M-am luat în mâini, am fugit spre poartă, m-am suit pe ea și am strigat din tot sufletul - „Tractooor” !!!!

 Părinții mei au rămas cu gura căscată, ei așteptau ca primul meu cuvânt rostit să fie cam ca la toți, mama sau tata. Însă, nu a fost să fie. Uite,din acea zi, când aproape aveam un anișor, am început eu să  bâlbâi niște cuvinte. La mine totul a început de la Tractor, dar la voi?

Un comentariu: