28 noiembrie 2012

Voi tot așa petreceți weekend-urile?

  Acest weekend , ca și multe altele le-am petrecut împreună cu prietenii în drum.

   Conform tradiției noastre (care a fost în mahala încă de pe vremurile părinților noștri), noi ne adunăm de sărbători și weekend-uri cu prietenii în drum sau la pădure și petrecem timpul împreună.



  De data aceasta am copt cartofi, am ascultat muzică  la volum (căci vecinii au fost și ei tineri, și ne înțeleg), am glumit de ne crăpau buricurile, am stat și la un pahar de vorbă, am mai discutat despre viață și planurile de viitor și multe altele.
 
  Nu pot să redau magia unei seri petrecute la aer curat, dar sunt fericit că suntem uniți, vrem Unire, ne ajutăm reciproc și  mergem cu dragoste în viitorul care este legat de mahalaua și orașul nostru.



 





  Dacă vedeți la  „Izvoraș” muzică  și veselie, să știți că noi iarăși petrecem și ne distrăm, căci noi suntem băieți de Cimișlia. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu