19 iunie 2013

Dacă nu face Primăria, o facem noi.

Sâmbătă am instalat în sfârșit  ceea de ce avea nevoie mahalaua noastră mulți ani.
 Merge vorba despre o plăcuță, pe care să fie scrisă denumirea stradelei pe care locuiesc.
   Amplasarea stradelei mereu le dădea bătăi de cap serviciilor speciale, dar și a serviciilor de taxi.  Odată ce chemai ambulanța sau un taxi, aceștia încurcau străzile  și se duceau pe o altă stradelă, iar după ce sunai de vreo 10 ori și le lămureai băbește  cam pe unde e stradela  aceasta, adesea trebuia să ies la șosea (Strada Ștefan cel Mare, sau traseul național M3) și să le arăt în ce direcție trebuie să meargă.   Deși șoferii sunt locuitori ai orașului, majoritatea nici nu au habar unde se află stradela aceasta.




În această primăvară, răbdarea și nădejdea în plăcuțele promise de primărie (pentru toate străzile orașului)  a luat sfârșit. Așa că,  am făcut eu cu frate-meu un indicator al nostru, l-am făcut mare și l-am instalat pe stâlp  ca să fie (cum se mai spune pe la noi: „Ca pentru chiori”) în văzul tuturor.
  Deci așa să fie: Prima stradelă Ștefan cel Mare (mahalaua cu drapel).





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu