16 octombrie 2012

Odnoklassniki, sau totuși Facebook?





 Zi de zi mă confrunt cu problema rețelei de socializare odnoklassniki, ori colegii vorbesc despre ceva ce au văzut acolo, ori cineva când are nevoie de a mă găsi pe net, aud întrebarea de care mi-e silă deja „Ai odnoklassniki?”

 În momentul când le spun că am 
profil numai  pe facebook,   fac câte o mutră, de parcă i-am trimis undeva...
 Au tot dreptul, și deloc nu mă afectează. Am avut și eu cândva profil pe această rețea de socializare, dar am văzut că nu îmi plac multe lucruri în această rețea, și am hotărât să nu mai am de a face cu o asemenea mașinărie de prostire o oamenilor.
  Faptul că această rețea nu are  în opțiuni limba română, deja m-a indignat.   +1 pentru Facebook. :)
 O altă problemă, era sunetul mesajelor, aveam o senzație că mă lovește cineva în cap cu ceva, ceea ce la facebook nu este, e o melodie simplă și plăcută.  De asemenea spam-ul și tot felul de publicități și tâmpenii care sunt disponibile copiilor.
 O ură enormă o am pe această rețea pentru faptul că orice tâmpenie este distribuită de toți oricând, ceva bun, cu un caracter  informativ/educativ nu prea vedeam eu. Nu știu, poate că aveam prieteni care distribuiau așa ceva, pe facebook așa ceva găsești foarte rar, spre binele meu.
 Ce poate învăța nou un copil de 7-10 ani căruia părinții (care muncesc din greu peste hotare) i-au trimis calculator, iar bunicii nu se pricep în tehnologiile astea moderne.
 De aici, eu cred că începe toată buba.  Copii toată ziua stau și pierd timpul aiurea fiind niște sclavi ai prostiilor care circulă zilnic în acea lume.
 Într-un timp, era o modă să se facă bătălii între fete, încărcau fiecare câte o poză, și haide lume la votat.  De multe ori, după finisarea acestor bătălii, cineva nu era de acord cu rezultatul.
 Bătăliile virtuale de ieri, au trecut în realitate azi, ceea ce reprezintă circa 20% din toate știrile Pro-TV-ului.
 Fiecare are dreptul de 
a-și exprima opinia și a alege  rețeaua socială care îi place mai tare.
 PS:
Dar vezi și analizează, ce poți învăța tu atunci când folosești o rețea de socializare.
Aveți grijă, internet-ul folosit greșit, distruge vieți și familii. :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu