11 septembrie 2012

Încă o dezamăgire, sau bătaie de joc?



  Aici deja nu mai am comentarii, o echipă care trebuia să piardă în fața Naționalei Moldovei cu măcar 3 la 0,  și-a impus șuturile sale puternice în poarta noastră.     Eu deja  nici nu mai știu cum să-i numesc pe ciunții ceia,  atâtea șanse, o tactică frumoasă de atac, și uite....2 la 0 pentru Polonia.
 Deja nu voi mai privi meciurile Naționalei Moldovenești, o irosire în vânt a nervilor și strigătelor de genul „Dă-i pas măi Blegule”,   „Așa șansă - Proștilor”  ș.a.m.d.  Mai târziu ai noștri joacă cu Rusia, acolo vor avea lacrimi de crocodil suporterii Moldoveni.

Însă, avem o bucurie enormă pentru frații noștri, care au bătut-o măr pe naționala Andorei,  scor:4-0.

Dar până când, bocim acele mingi care au îndrăznit să intre în plasa tricolorilor noștri :(

Eu nu mai am cuvinte,  scrieți și voi ceva....de bine sau rău....  sufletul și nervii mi s-au epuizat cu totul. :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu