11 septembrie 2012

Joacă ai noștri, joacă, și tot nu ne mai bucură.

 Mă refer la meciul dintre naționalele Moldovei și a Angliei,  intuiam eu că va fi o înfrângere, și de aceea nu mi-am amărât sufletul prea tare.  Mai intram din curiozitate să văd care este situația.   De la început 0-1,  zic, ei bun....poate țin acest scor până la urmă. Intru ceva mai târziu, deja 0-3, la naiba, ajunge  trebuie un gol numaidecât să fie, chiar 0 la 3 ?!   Ceva mai târziu, (în minutul 86) am lovit cu pumnul în masă, chiar asta e de tot rușinea rușinelor. 0 la 5, pentru ce dracu mai avem noi naționala acesta? să pierdem în fața oricărei naționale cu care joacă moldovenii?


 Aceeași oameni, nu jucăm contra unor roboți, nu?!
Da la urma urmei să stea toți în fața porții și să o apere de minge.
    Nici  nu știu ce să zic, cuvinte n-am.    
                                                                     
Cel mai tare mă doare, că, indiferent cu cine jucăm, Sloveni, Sârbi,Africani....Babai.......avem onoarea de a ieși mereu cu un scor care nu este în folosul nostru. :(   Echipa Națională de Fotbal a Republicii Moldova, a coborât deja câteva poziții în clasamentul Mondial.  Sunt sigur, că și Ucrainenii o să ne bată măr cu mingea portarul.   Până atunci, multă baftă și sudoare dublă la antrenamente, poate bunului  Dumnezeu i se face milă măcar pe un an de zile de noi, și ne dă măcar un pic de forțe și talent.
 Până atunci, un Doamne ajută și succes......




Un articol pesimist, sunt dezamăgit de ultimile meciuri ale naționalei,   dar, totuși sper că într-o bună zi, va fi și ea campioană.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu